Verzending en bezorging

Levering en afhaling

voorbereiding bestelling

Hoe werkt de levering?

Bestel je vandaag voor 18u00 boven de €50, dan wordt jouw pakje de volgende werkdag gratis geleverd. Bestel je onder de €50, dan zullen wij je €5,95 transportkost aanrekenen. Bestel je tijdens het weekend? Dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag in huis. 

Kleine goederen zullen door onze transportpartner GLS geleverd worden. Grotere of zeer waardevolle producten worden door onze eigen transportdienst aan huis geleverd.

Kan ik mijn order ook afhalen?

Jazeker. Geef in je winkelmandje aan dat je je bestelling wilt ophalen bij een GLS parcelshop. Je kan er je zending afhalen binnen de volgende 9 werkdagen.

Wat als mijn product defect is bij levering?

Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina.

Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 14 dagen je product aan voor retour via het retourformulier. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Oei, dat is uiteraard niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice. We staan voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 14 dagen het retourformulier in. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.

Bel ons op 03 376 50 50