Verzending en bezorging
Levering en afhaling
Hoe werkt de levering?
Bestel je vandaag voor 18u00, dan wordt jouw pakje de volgende werkdag gratis geleverd. Bestel je tijdens het weekend of op vrijdag na 18u? Dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag in huis. Voor de verzending van onze bestellingen werken we samen met onze transportpartner GLS.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Plaats je een bestelling boven de €50, dan zal je bestelling gratis worden verzonden. Bestel je onder de €50, dan zullen wij je €6,95 transportkost aanrekenen voor leveringen in België en €11 voor leveringen in Nederland.
Voor bepaalde producten (zoals kabelgoten, spiraalkokers, grote radiatoren e.d.) dienen wij een apart transport te voorzien. Hiervoor rekenen we een verzendkost aan van €25 of €35 bij bestellingen onder de €2000 (incl. btw). Deze verzendkost vermelden we steeds op de pagina van het product in kwestie en wordt automatisch berekend bij het afrekenen van je bestelling. Bij bestellingen boven de €2000 vervalt de verzendkost en worden alle producten gratis verzonden.
Kan ik mijn order ook afhalen?
Jazeker. Geef in je winkelmandje aan dat je je bestelling wilt ophalen bij een GLS parcelshop. Je kan er je zending afhalen binnen de volgende 9 werkdagen.
Wat als mijn product defect is bij levering?
Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina.
Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 14 dagen je product aan voor retour via het retourformulier. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Oei, dat is uiteraard niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice. We staan voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Dat lossen we natuurlijk voor je op. Indien je product beschadigd is geleverd, vragen we je om ons dit binnen de 2 werkdagen te laten weten. Het is daarom belanrgijk om de goederen bij ontvangst onmiddellijk te inspecteren en na te gaan of deze aan de kwaliteitseisen voldoen.