Betaling

Betalen in de webshop

Hoe kan ik betalen?

Kredietkaart (VISA, MasterCard, CB, Apple Pay), American Express, PayPal, Bancontact, KBC/ING/Belfius en iDEAL.

Heeft Solyd een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Wat is het rekeningnummer van Solyd?

Ons rekeningnummer is BE09 7360 6214 7257. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer. Wil je jouw eigen rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.

Terugbetaling

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Als je betaald hebt met een voucher, cadeaubon of shoptegoed, krijg je het geld terug in shoptegoed. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort hebben of wanneer er shoptegoed voor je klaarstaat.

Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Stuur dan een mailtje naar info@solyd.be.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • Kredietkaart/PayPal: het gereserveerde bedrag wordt binnen de 3 dagen opgeheven.
  • Bankoverschrijving: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgeschreven? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen de 3 werkdagen terug.
Bel ons op 03 376 50 50