Bestelling

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je producten met de blauwe knop in je winkelmandje. Als je dit doet via je Solyd-account gaat dit extra snel, omdat we je al kennen. Geen account? Dan kun je natuurlijk ook bij ons bestellen. Je moet dan alleen wat meer gegevens invullen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Je kunt je bestelling ook zelf annuleren in je Solyd-account, bij je orderoverzicht. Dit kan wel alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doe je in 'mijn bestellingen' in je Solyd-account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • Kredietkaart/PayPal: het gereserveerde bedrag wordt binnen de 3 dagen opgeheven.
  • Bankoverschrijving: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgeschreven? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen de 3 werkdagen terug.

Kan ik een product dat betaald is met een cadeaubon retourneren of annuleren?

Ja. We storten het geld dan niet terug op de cadeaubon, maar zetten het als shoptegoed in je account.

Hulp en advies bij het kiezen

Kan ik technisch advies krijgen bij Solyd?

Onze Solyd-specialisten staan ter beschikking zodat je de juiste productkeuze kan maken. Aarzel niet hen te contacteren via telefoon, mail of whatsapp. Ze helpen je graag verder.

Voorraadstatus producten

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Solyd werkt uitsluitend met producten op voorraad. Dit maakt dat het volledige assortiment op 24u leverbaar is. In het uitzonderlijke geval dat er geen voorraad zou zijn van een bepaald product, dan wordt dit ook zo in de webshop weergegeven.

Contact

Hullp bij plaatsen bestelling

Wanneer kan ik jullie klantenservice bereiken?

Onze Solyd-specialisten zijn bereikbaar via telefoon en e-mail tijdens de volgende openingstijden :

Ma tot do: 8u30-12u00 en 12u30-17u30
Vrij: 8u30-12u00 en 12u30-16u30
Zaterdag, zondag en Belgische feestdagen gesloten.

Hoe kan ik contact met Solyd opnemen?

Solyd is niet bang voor lastige vragen. Stel ze gerust. We bijten niet.

  • Je kan ons bellen op 03 808 69 00
  • Je kan een mail sturen naar info@solyd.be.
  • Je kan een brief schrijven naar: Solyd, Luxemburgstraat 20, 9140 Temse België
  • Ons ondernemingsnummer is BE 0734 484 790

Wat als ik een klacht wil indienen?

  • We gaan er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Dat lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. 
  • Hebben onze Solyd-specialisten je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Consumentenombudsdienst. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR platform.
Bel ons op 03 808 69 00