Retourneren en garantie

Retourneren

Magazijn Solyd

Kan ik mijn product retourneren?

Bij Solyd doen we er alles aan om je te helpen bij het kiezen van het juiste product voor jouw klus. Zit je nog met vragen of ben je niet helemaal zeker? Neem dan zeker contact op met onze Solyd-specialisten.

Wil je het product na aankoop toch retourneren? Dan dien je ons dit retourdocument binnen de 14 dagen na levering ingevuld te bezorgen via info@solyd.be. Bij alle terugzendingen zijn de kosten van retour voor de klant. Van zodra wij je retourdocument hebben ontvangen, kan je het pakket op de post doen. Het pakket mag je verzenden naar volgend adres:

Solyd
Luxemburgstraat 20
9140 Temse
België

Alleen complete producten in nieuwstaat, ongeopend in de originele verpakking worden geaccepteerd. Producten die incompleet, beschadigd of bevuild door de gebruiker worden geretourneerd, zullen niet geaccepteerd worden. Houd er bij het terugzenden van producten ook rekening mee dat de productverpakking niet mag beschadigd zijn. Stop deze dus in een extra verzenddoos, zodat de productdoos niet beschadigd raakt. Producten die op maat of op bestelling zijn gekocht, komen niet in aanmerking voor retour. 

Van zodra wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, zal je het aankoopbedrag teruggestort krijgen. Dit gebeurt uiteraard zo snel mogelijk. Bovengenoemde procedure is niet van toepassing op zakelijke klanten.

Garantie

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, neem dan zeker contact op met onze klantendienst.

Bel ons op 03 808 69 00